Dołączyłeś do rodziny CrossMobile?
Dziękujemy Ci za zaufanie i wybór CrossMobile. ❤️ Poniżej znajdziesz opis przebiegu aktywacji naszych usług!
1. Aby zostać klientem CrossMobile, należy wypełnić formularz na naszej stronie internetowej lub skontaktować się telefonicznie z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 780-250-250. Z przyjemnością pomożemy Ci wybrać ofertę najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb i wypełnimy formularz razem z Tobą podczas rozmowy telefonicznej.
2. Około 20 minut po złożeniu formularza otrzymasz propozycję umowy, która zostanie przesłana na Twój adres e-mail. Dokument jest zaszyfrowany Twoim numerem PESEL. Prosimy o akceptację umowy, klikając w link znajdujący się w wiadomości e-mail bądź link w wiadomości SMS.
3. Po akceptacji umowy skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dogodny termin wysyłki. W ustalonym dniu otrzymasz SMS z numerem przesyłki oraz danymi kontaktowymi do kuriera. Kurier doręczy Ci umowę do podpisania bezpłatnie. Podpisz umowę przy kurierze. Pamiętaj, że poprosi Cię on o okazanie Twojego dowodu osobistego.
4. Opłaty za nasze usługi będą naliczane od momentu aktywacji karty, co nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy lub w wybranym przez Ciebie terminie, jeśli przenosisz numer.
Wybrałeś nowy numer telefonu?
Dziękujemy za zaufanie! Twój nowy numer telefonu, zostanie aktywowany do 24h roboczych po podpisaniu umowy. Jeżeli jednak zależy Ci na szybszej aktywacji, zadzwoń do nas – postaramy się uruchomić Twoje usługi najszybciej, jak to możliwe.
- Jeżeli wybrałeś tradycyjną kartę SIM, pamiętaj, aby umieścić nową kartę SIM w telefonie. Wprowadź kod PIN, który znajdziesz na plastikowej obudowie karty SIM.
- Jeżeli wybrałeś elektroniczną kartę eSIM, kod QR do instalacji zostanie do Ciebie wysłany w momencie aktywacji numeru. Otrzymasz o tym informację e-mailem oraz poprzez SMS. Przejdź do ustawień telefonu i zeskanuj kod QR. Wprowadź kod PIN jako kod potwierdzający.
Pierwsza faktura obejmie kwotę proporcjonalną od aktywacji do końca bieżącego miesiąca oraz opłatę za kolejny miesiąc z góry. Płatności możesz realizować poprzez przelew tradycyjny, bądź poprzez podpięcie karty w Panelu Klienta.
Przenosisz swój numer do CrossMobile?
Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyłeś CrossMobile! Po podpisaniu umowy przy kurierze, zgłosimy wniosek o przeniesienie Twojego numeru z datą wskazaną w formularzu.
- Jeżeli wybrałeś tradycyjną kartę SIM, pamiętaj, aby umieścić nową kartę SIM w telefonie dzień przed przeniesieniem numeru. Karta SIM zostanie aktywowana natychmiast po uwolnieniu numeru przez poprzedniego operatora. Zazwyczaj dzieje się to między 00:00-2:00 w nocy. Wprowadź kod PIN z plastikowej obudowy karty SIM, aby ją uruchomić.
- Jeżeli wybrałeś elektroniczną kartę eSIM, kod QR do instalacji zostanie do Ciebie wysłany w momencie uwolnienia Twojego numeru od poprzedniego operatora. Zazwyczaj dzieje się to między 00:00-2:00 w nocy. Otrzymasz o tym informację drogą mailową oraz poprzez SMS. Przejdź do ustawień telefonu i zeskanuj kod QR. Wprowadź kod PIN jako kod potwierdzający.
Pamiętaj! Jeżeli obowiązuje Cię okres wypowiedzenia u poprzedniego operatora, należy samodzielnie złożyć dokument wypowiedzenia i w formularzu wskaż datę, kiedy numer ma zostać przeniesiony!
Pierwsza faktura obejmie kwotę proporcjonalną do końca oraz opłatę za kolejny miesiąc z góry. Jeżeli obowiązuje Cię promocja „2 miesiące za darmo” to pierwsza faktura będzie obowiązywała okres proporcjonalny od aktywacji numeru do końca miesiąca oraz kolejny miesiąc za darmo. Druga faktura będzie na kwotę 0zł.
Płatności możesz realizować poprzez przelew tradycyjny, bądź poprzez podpięcie karty w Panelu Klienta.
W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail na bok@crossmobile.pl bądź telefonicznie pod +48 780-250-250. Wszelkie załączniki do Twojej umowy znajdziesz na naszej stronie internetowej www.crossmobile.pl.
Dziękujemy jeszcze raz za wybór naszych usług!
Z wyrazami szacunku,
Zespół CrossMobile
CrossMobile Sp. z o.o.
Ul. J. Gordona Bennetta 2B,
Budynek D, 02-159 Warszawa