Proszę sprawdź umowę, którą otrzymałeś od nas w załączniku wiadomości e-mail: „Umowa z CrossMobile do Twojej akceptacji!”. Hasłem do umowy jest Twój numer PESEL.
Sprawdź czy Twojedane osobowesą poprawne.
Upewnij się, że w umowie znajduje się Twój aktualnyadres korespondencyjny. Jeżeli go nie podałeś, kurier dostarczy umowę podadres zameldowania. Chcącuzupełnić lub zmienićswój adres korespondencyjny, wyślij go do nas w odpowiedzi na wiadomość e-mail, którą od nas otrzymałeś wraz z umową!
Jeśliprzenosisz numer, upewnij się, że Twoja umowa z dotychczasowym operatorem lub karta prepaid, była zarejestrowanana Ciebie, a nie na firmę lub inną osobę. Błąd ten znacznie wydłuży proces przeniesienia.
Teraz zaakceptuj umowę w prosty sposób ->klikając w poniższy przycisk „Akceptuję”.